slider image slider image slider image slider image slider image slider image

92% מהתושבים שבעי רצון מהשירות שקיבלו במרכזי השירות של התאגיד

92% מהתושבים היו שבעי רצון מהשירות שקיבלו במרכזי השירות של תאגיד המים והביוב האזורי

92% מפוני מרכזי השירות של תאגיד המים והביוב "מעיינות הדרום" ברחבי האזור, ציינו כי זכו לשירות זמין, אדיב, מכבד ומקצועי – כך עולה מסקרי השירות של "מעיינות הדרום" לשנת 2019. הסקרים התבצעו על-בסיס יומי באמצעות עמדות שביעות רצון חכמות וממוחשבות, שהוכנסו לפני מספר שנים על-ידי התאגיד למרכזי השירות שלו בערים. עמדות אלו כוללות מילוי שאלון שביעות רצון אנונימי על-גבי מסכים אלקטרוניים וזמינות לשימוש התושבים לאחר קבלת שירות לפניותיהם בשעות קבלת קהל במרכזים.

ב"מעיינות הדרום" מסבירים, כי העמדות מאפשרות לתושבים להביע את דעתם על השירות אותו קיבלו באופן ישיר ומידי, עוד בטרם עזבו את מרכז השירות, כאשר התאגיד מקבל את התשובות מדי יום ובוחן אותם אל מול צוותי מרכזי השירות ברמה יומית, שבועית וחודשית. דו"חות אלו, מוסיפים בתאגיד, מדווחים אף לרשות המים.

מנתוני דו"חות השירות ל-2019, עולה כי מתוך כלל התשובות 87.62% מכלל התושבים שפנו למרכזי השירות באזור התאגיד היו מרוצים באופן כללי מהשירות שקיבלו; 88.05% העידו כי קיבלו מנציגי השירות הסבר ברור ומובן לפניותיהם; 86.40% התרשמו מחזות וארגון סביבת קהלת הקהל במרכז השירות; ו-86% ציינו כי קיבלו יחס אדיב ומכבד מנציגי השירות.

בתוך כך,  הפרמטרים המובילים באיכות ורמת השירות במרכז "מעיינות הדרום" בדימונה הינן ההתרשמות הכללית של התושבים מהשירות שקיבלו  וההסבר הברור והמובן לפניותיהם מנציגי השירות במקום.

לדברי שעיה קרפ, מנכ"ל "מעיינות הדרום", "ביצוע סקרי השירות על-בסיס יומי, בעזרת  עמדות שביעות הרצון במרכזי שירות,  הוא חלק ממכלול שלם של כלים אשר ממחישים את המחויבות שלנו למתן שירות מקצועי ומתקדם לתושבים, במגוון ערוצי השירות שלנו".

תאגיד "מעיינות הדרום" מפעיל במקביל למרכזי השירות בערים גם אפליקציית שירותים דיגיטליים בשם "MAST",  הניתנת להורדה ולשימוש ללא תשלום מכל חנות אפליקציות בטלפונים הניידים. זאת  בשילוב שירותים טכנולוגיים מתקדמים נוספים, כמו  אתר אינטרנט נגיש ומותאם לכל מכשיר, מוקד טלפון חינמי, מערכת קשרי לקוחות (CRM) מתקדמת לקבלת מענה אנושי במוקד הכוללת את האפשרות לשיחה חוזרת למתקשר מוקדם ככל הניתן, שירות חכם לקבלת "חשבונית במייל" ומגוון טפסים דיגיטליים לביצוע פעולות עצמאיות על-ידי התושבים, באופן פשוט, מהיר ונוח, תוך חיסכון ניכר בזמן.  

קרפ מציין, כי "תאגיד מעיינות הדרום מוביל לאורך שנים תפיסת ניהול ושירות מתקדמת במשק המים ועומד בחזית הטכנולוגית הן ברמת ניהול תשתיות המים והביוב והן במדיניות השירות הרב-ערוצית שלו לטובת התושבים.  כל התהליכים שמקדם התאגיד נועדים לתמוך בשני יעדים מרכזיים: הדאגה שהתושבים  לא ישלמו טיפה אחת יותר על המים  והמחויבות כלפיהם למתן חוויית שירות באיכות גבוהה".

1800-20-30-70