מכרז 1/2025 לאספקת ואחזקת מערכת לניהול פניות

פרטי המכרז

מכרז פומבי מס' 1/2025

מכרז לאספקת ותחזוקת מערכת ניהול פניות ביישובי התאגיד

תאגיד מעיינות הדרום (להלן "המזמין") מזמין בזאת הצעות לקבלת שירותי אספקת ותחזוקת מערכת לניהול פניות, בתחומי יישובי תאגיד מעיינות הדרום (דימונה, ערד, ירוחם ומצפה רמון).

מדובר במכרז בו התמורה המשולמת בכל חודש הינה קבועה, הקבלן מתחייב לבצע השירות, בהתאם להנחיות התאגיד.

תקופת ההתקשרות הינה לשנתיים (24 חודשים), החל ממועד החתימה על חוזה ההתקשרות.  למזמין שמורה האופציה להאריך את תקופת ההתקשרות כל פעם מחדש לשנה נוספת או חלקה ועד לתקופה מקסימאלית בת חמש שנים בסה"כ, בנוסף על תקופת ההתקשרות הבסיסית, והכל בהתאם להוראות ולתנאים המפורטים במסמכי המכרז.

תנאי הסף וערבות :

רשאים להשתתף במכרז זה אך ורק קבלנים אשר עומדים בכל אחד מתנאי הסף המפורטים במסמכי המכרז.

על המשתתף לצרף להצעתו ערבות בנקאית בסכום של 5,000 ₪ כנדרש במסמכי המכרז וזאת להבטחת קיום תנאי המכרז.

ניתן לעיין ו/או להוריד את מסמכי המכרז באתר האינטרנט של התאגיד .

סתירה, שגיאה, אי התאמה בין מסמכי המכרז וכל הסתייגות או שאלה אחרת יובאו ע"י המציע לתשומת לב המזמין באמצעות פניה בכתב למר אבי עמר

בדוא"ל  [email protected]  עד ליום חמישי 20/1/2025 בשעה 10:00.

יש לוודא קבלה בטלפון 08-6227976 או במייל חוזר.   אופן הפניה המדויק מפורט בכתב המכרז ויש לפעול על פיו.

מועד הגשה:

המועד האחרון להגשת ההצעות במכרז (על כל נספחיהן בהתאם להוראות המכרז), הינו ביום ד', 30/1/2025 , עד השעה 14:00.

את ההצעות יש להגיש במסירה אישית (לא בדואר) במעטפות סגורות לתיבת המכרזים שבמשרדי המזמין, רח' אריאל שרון 1 דימונה.

המזמין אינו מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא. המזמין יהא רשאי לנהל משא ומתן עם המציע הזוכה.

*** במקרה של סתירה בין האמור במסמכי המכרז להודעה זו יגבר האמור במסמכי המכרז בלבד.

קבצי המכרז :

קובץ מכרז 1/2025 לאספקת ותחזוקת מערכת לניהול פניות 

מסמך הבהרות למכרז מוקד ניהול פניות 

איך נוכל לעזור לך?