חוק השוויון לאנשים עם מוגבלויות חוקק בשנת 1998 ומתייחס לעקרונות השוויון בחברה הישראלית.
בין השנים 2005 -2011 אושרו תקנות נגישות בנושא הנגשת מבנים (חדשים וקיימים) ובשנת 2013 אושרו תקנות נגישות השירות.
חובת הנגישות חלה על עסקים, רשויות וגופים ממשלתיים בישראל, ונועדה על מנת לסייע לאנשים עם מוגבלויות מוגבלות להשתלב בחברה כשאר האדם, ליהנות מכל האפשרויות אשר מהן נהנים בני אדם שאינם מוגבלים ולנהל חיים נוחים בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.
אנו, בתאגיד מעיינות הדרום רואים בנושא הנגישות נושא בעל חשיבות עליונה ואנו פועלים במטרה לקדם אותו, מתוך אידיאולוגיה חברתית ואנושית ברורה.
בתאגיד מעיינות הדרום אשר נותן מענה רב יישובי – לארבעה יישובים, דימונה, ערד, מצפה רמון וירוחם, מתן שירות שוויוני לכלל התושבים הוא ערך עליון, ולשם כך מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת שירותי התאגיד על מנת שאלו יהיו זמינים ונגישים יותר עבור כל התושבים על כל רבדיו החברתיים, הכלכליים ועל כל צרכיו הפיזיים.
עובדי התאגיד העוסקים במתן שירות ללקוחותיה עברו הדרכה והכשרות בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות. במסגרת זו קיבלו כלים למתן שירות נגיש ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בנושא שירות נגיש. כמו כן, המענה הקולי במוקד הטלפוני 1-800-20-30-70 הונגש כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
הן סניפי שירות הלקוחות שלנו בערי התאגיד והן אתר האינטרנט מונגשים לציבור וכמו כן קיימים נהלי הנגשה ברורים אשר מפורסמים באתר בעמודים הרלוונטים, וכן מפורסם שמו של רכז הנגשה הזמין לכל פניה.
רכז נגישות
בהתאם לתקנה 91 (ה) לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג-2013, מונה רכז הנגישות לתאגיד מעיינות הדרום מר אסף שני.
אם נתקלת בקושי הנובע מהעדר נגישות אנא פנה אלינו ונפעל למציאת פתרון.
הנכם מוזמנים לעיין בפירוט הנגישות הקיים בתאגיד הן בסניפי השירות והן באתר.
המידע מפורט בראש עמוד זה .