לנוחיותכם, בעמוד זה ריכזנו עבורכם את כלל עדכוני התאגיד בזמנים אלו .
סניפי שירות הלקוחות פתוחים לשירותכם בכל ערי התאגיד בימים א-ה בשעות הבוקר בלבד, בהתאם לשעות פעילות השגרה של הסניף , ללא ימי שישי. להלן שעות פעילות הסניפים :
דימונה וערד
ימים א' עד ה' בין השעות 08:00-13:30
ירוחם ומצפה רמון
ימים א' עד ה' בין השעות 08:00-14:00
ניתן לקבל שירות באמצעות המוקד טלפוני 1-800-203070 עד השעה 15:30.
ניתן לפנות גם דרך אפליקציית מאסט או דרך אתר מאסט בלינק https://www.mast.co.il/
כל שינוי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, יעודכן באתר.
תושבי התאגיד אשר פתחו את ביתם לתושבים שהתפנו מבתיהם באזורי הקרבות. יוכלו לקבל הטבת מים - "כמות מוכרת א'" גם עבור אורחיהם.
כדי לקבל את ההטבה, על התושבים המארחים להעביר הצהרה לתאגיד על מספר המתארחים ומספרי הזהות שלהם, וחשבונם יחושב על בסיס התעריף הנמוך לשירותי מים וביוב גם עבור אורחיהם.
לעדכון נפשות למשפחות מארחות בטופס מקוון - לחץ כאן- טופס עדכון נפשות חרבות ברזל
בעקבות המצב הבטחוני - מלחמת "חרבות ברזל" ובהתאם לחוק, כל מי ששירת כחייל, שוטר, סוהר או כבאי וכן מתנדב בהיקף של משרה מלאה בגוף הצלה, מי שהתגורר בישוב שפונה עקב המצב הביטחוני, או שהיה מאושפז כתוצאה מפציעה מפעולת איבה בבית חולים לתקופה של שבעה ימים, בתקופה שבין 7.10-7.11.2023 זכאי לדחיית מועד תשלומים בת שלושים יום.
לצפייה בנוסח החוק כולל רשימת הזכאים - לחץ כאן
כדי שנוודא שאנו יכולים לסייע, נא להודיע לנו כי אתם נמצאים ברשימה זו ומה הקרבה באמצעות שליחת מייל לכתובת : [email protected]